loading...

نگهدارنده کتاب

بازدید : 75
سه شنبه 3 خرداد 1401 زمان : 10:01

آموزشی

انواع نگهدارنده کتاب رومیزی | 20 مدل نگهدارنده کتاب

انواع نگهدارنده کتاب رومیزی

23
دی

در این مقاله قصد داریم درباره یکی از کاربردی ترین لوازم تحریری که مورد نیاز همگان است صحبت کنیم، به کمک این وسیله شما می توانید حس بهتری نسبت به کتاب و کتابخوانی داشته باشید و روی میزتان همواره مرتب و منظم خواهد بود، انواع نگهدارنده کتاب رومیزی همان وسیله ایست که قصد داریم درباره آن با شما صحبت کنیم.

آشنایی با انواع نگهدارنده های کتاب رومیزی به شما کمک میکند بهترین نگهدارنده را متناسب با شرایط و بودجه ای که در اختیار دارید خریداری نمایید.

انواع نگهدارنده کتاب رومیزی

انواع نگهدارنده کتاب رومیزی

انواع نگهدارنده کتاب

برای بررسی انواع نگهدارنده های رومیزی بهتر است که آنها را از 2 نگاه متفاوت بررسی کنیم ، نگاه اول جنس نگهدارنده های رومیزی است و نگاه دوم کاربرد آنهاست که موجب شده نگهدارنده های کتاب تنوع زیادی داشته باشند.

جنس نگهدارنده های کتاب

برای ساخت نگهدارنده های کتاب رومیزی از متریال مختلفی استفاده میشود، حتی ممکن است چندین مدل نگهدارنده کتاب با لوازم دور ریختنی دیده باشید که به عنوان کاردستی توسط کوکان ساخته شده است.

ساختار نگهدارنده های کتاب بسیار ساده است از این رو نیاز به مواد اولیه خاصی برای ساخت آنها نیست، چوب و فلز از عمده لوازمی هستند که جهت ساخت انواع نگهدارنده کتاب رومیزی مورد استفاده قرار میگیرند.

کاربرد نگهدارنده های کتاب

ما ممکن است در 2 صورت به نگهدارنده های کتاب احتیاج داشته باشیم، یکی در مواقعی که قصد مطالعه داریم و یکی در مواقعی که قصد مطالعه نداریم و میخوایم کتاب ها به صورت منظم در کنار هم دیگر قرار داشته باشند.

بنابراین نگهدارنده های کتاب رومیزی از نظر نوع کاربردشان به دو دسته نگهدانده های رومیزی برای مطالعه و نگهدارنده های رومیزی برای چیدمان کتاب ها تقسیم بندی میشوند.

انواع نگهدارنده کتاب

انواع نگهدارنده کتاب

بهترین نگهدارنده کتاب رومیزی

بهترین نگهدارنده کتاب رومیزی برای مطالعه نگهدارنده ای است که از متریال با کیفیت ساخته شده باشد و در عین حال طراحی آن زیبا و چشم نواز باشد.

یک نگهدارنده کتاب رومیزی خوب فضای کمی را اشغال میکند و به صورت تاشو است تا در مواقعی که به وجود آن احتیاجی نیست بتوان آن را کنار گذاشت.

از آنجایی که هدف استفاده از نگهدارنده های رومیزی برای مطالعه جلوگیری از قوز کردن است ، بهتر است نگهدارنده توانایی تنظیم زاویه در چند جهت را داشته باشد تا کاربر بتواند متناسب با شرایط خود آن را تنظیم کند.

بهترین نگهدارنده کتاب برای چیدمان کتاب ها روی میز، نگهدارنده ای است که از مواد با کیفیت ساخته شده باشد و تحمل وزن نسبتا بالایی داشت باشد تا بتوان تعداد بیشتری کتاب را به کمک آن روی میز قرار داد.

از آنجایی که این نگه دارنده ها به عنوان دکوری روی میز و یا کتابخانه قرار میگیرند، طراحی ظاهری آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

20 مدل نگهدارنده کتاب ارزان قیمت

  1. نگهدارنده کتاب طرح سوپرمن
  2. نگهدارنده کتاب طرح عشق
  3. نگهدارنده کتاب طرح بامن بیا
  4. نگهدارنده کتاب طرح ایفل (سفید)
  5. نگهدارنده کتاب طرح آدمک
  6. نگهدارنده کتاب طرح چراغ کلاسیک(مشکی)
  7. نگهدارنده کتاب خرگوش (پاپیون صورتی)
  8. نگهدارنده کتاب طرح فرشته
  9. نگهدارنده کتاب طرح پرنده
  10. نگهدارنده کتاب طرح فیل
  11. نگهدارنده کتاب طرح سوپرمن(دیواری)
  12. نگهدارنده کتاب طرح زرافه
  13. نگهدارنده کتاب طرح مینیمال (مشکی)
  14. نگهدارنده کتاب طرح درختی (مشکی)
  15. نگهدارنده کتاب طرح گوزن(سفید)
  16. نگهدارنده کتاب طرح قلم
  17. نگهدارنده کتاب طرح بالرین
  18. نگهدارنده کتاب طرح خرگوش پاپیون زرد
  19. نگهدارنده کتاب طرح گربه
  20. نگهدارنده کتاب طرح بتمن

تمامی مدل ها در فروشگاه نیتا متال موجود میباشد و میتوانید به صورت اینترنتی خرید نمایید.

20 مدل نگهدارنده کتاب ارزان قیمت

20 مدل نگهدارنده کتاب ارزان قیمت

خرید نگهدارنده کتاب رومیزی از نیتا متال

نیتا متال طراح و تولید کننده انواع لوازم دکوری و از جمله نگهدارنده کتاب رومیزی است و محصولات تولید شده توسط نیتا متال به دست کارگران توانمند ایرانی تولید شده است، اگر قصد خرید هر کدام از انواع نگهدارنده های کتاب را دارید پیشنهاد ما به شما فروشگاه نیتا متال است که به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه محصولاتش، قیمت مناسبی دارد و هر کس با هر بودجه ای میتواند نگهدارنده مورد نظر خود را خریداری نماید.

خرید نگهدارنده کتاب رومیزی از نیتا متال

خرید نگهدارنده کتاب رومیزی از نیتا متال

خرید اینترنتی نگهدارنده کتاب

جهت خرید اینترنتی انواع نگهدارنده کتاب رومیزی تنها کافیست از قسمت منو سایت وارد فروشگاه شده و بعد از مشاهده تمامی مدل های نگهدارنده کتاب، بهترین آن را انتخاب نموده و به سبد خرید تا اضافه نمایید.

نیتا متال تمامی مجوز های مورد نیاز برای فروش اینترنتی از جمله اینماد و درگاه پرداخت امن را دارا می باشد، بنابراین میتوانید با خیال راحت سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

مقالات مرتبط با انواع نگهدارنده کتاب رومیزی

انواع نگهدارنده کتاب فانتزی

پایه نگهدارنده کتاب

خرید نگهدارنده کتاب

انواع نگهدارنده کتاب فلزی

بازدید : 55
سه شنبه 3 خرداد 1401 زمان : 10:00

آموزشی

پایه نگهدارنده کتاب | انواع پایه نگهدارنده کتاب

پایه نگهدارنده کتاب

20
دی

پایه نگهدارنده کتاب یک وسیله کاربردی برای افراد است که علاوه بر نگهداری کتاب میتوان از آنها به عنوان نگهدارنده گوشی، تبلت و یا لب تاب هم استفاده کرد.

هدف از طراحی و تولید این محصولات راحتی بیشتر در هنگام مطالعه و کتاب خواندن است، چرا که یکی از چالش های افراد در هنگام مطالعه خستگی و احساس درد در قسمت گردن و کمر است.

استفاده از هولدر های کتاب موجب میشود بدن در بهترین حالت ممکن قرار گیرد و در نتیجه خستگی و درد بعد از مطالعه با هولدر های کتاب معنایی نخواهد داشت.

در این مقاله به بررسی انواع پایه های نگهدارنده کتاب ، جنس و قیمت آنها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

انواع پایه نگهدارنده کتاب

هولدر های کتاب با توجه به نوع کاربری شان به دو دسته رومیزی و حالت خوابیده تقسیم می شوند.

پایه نگهدارنده کتاب برای مطالعه (رومیزی)

پایه های نگهدارنده که برای مطالعه مورد استفاده قرار میگیرند معمولا به صورت رومیزی هستند که جهت قرار دادن کتاب در هنگام مطالعه مورد استفاده قرار میگیرند.

این مدل پایه ها را میتوان در زاویه های مختلفی تنظیم کرد و جنس آن ها می تواند فلزی و یا چوبی باشد.

از پایه های نگهدارنده کتاب رومیزی میتوان به عنوان پایه نگهدارنده لب تاب و یا تبلت هم استفاده نمود.

پایه نگهدارنده کتاب در حالت خوابیده

این مدل از پایه ها همانطور که از نامشان پیداست برای مطالعه در حالت خوابیده مناسب هستند و معمولا به گونه ای طراحی شده اند که حمل و جابه جایی آنها آسان است.

این مدل هولدر ها در کنار تخت و یا مبل قرار میگیرند و دارای اهرم هایی برای نگه داشتن کتاب هستند .

مزیت استفاده از این نگهدارنده ها این است که نیاز نیست در هنگام خواب کتاب را در دست بگیرید و به همین دلیل دیرتر خسته میشوید و می توانید زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهید.

هولدر های کتاب خوابیده معمولا از جنس فلز های سبکی مانند آلومینیوم هستند برای راحت تر شدن جابه جایشان دارای چرخ می باشند.

همچنین از این مدل پایه ها میتوان برای قرار دادن تبلت، گوشی و یا لب تاب جهت دیدن فیلم هم استفاده نمود.

جنس هولدر کتاب

جنس هولدر ها عموما چوب و فلز و یا ترکیبی از هر دو می باشد، برای نگهدارنده های رومیزی از هر دو مورد چوب و فلز برای ساختشان استفاده میشود اما پایه های خوابیده بیشتر از جنس فلز های سبک و قابل حمل هستند.

قیمت هولدر کتاب

قیمت هولدر های کتاب با توجه به نوع طراحی ، جنس متریال به کار رفته در ساخت آنها و همچنین نوع کاربریشان با هم دیگر متفاوت است که جهت مشاهده تمامی مدل ها همراه با قیمت میتوانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

خرید هولدر کتاب

برای خرید انواع هولدر های کتاب و پایه نگهدارنده کتاب به صورت حضوری و آنلاین میتوانید به فروشگاه نیتامتال مراجعه نمایید که برای راحتی بیشتر در خرید پیشنهاد ما به شما این است که محصولات ما را در قسمت فروشگاه سایت مشاهده نمایید و در صورت تمایل سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید تا همکاران ما سفارشتان را پیگیری کرده و محصول مورد نظر را برایتان ارسال کنند.

کاربرد پایه نگهدارنده کتاب

کاربرد پایه های نگهدارنده کتاب تنها به نگه داشتن کتاب محدود نمیشود و کارایی های گسترده ای دارد به عنوان مثال :

در موسیقی و نوازندگی برای نگه داشتن کتاب های نت مورد استفاده قرار میگیرند.

در آشپزی به عنوان هولدر موبایل و یا دستورالعمل های آشپزی مورد استفاده قرار میگیرند.

در تدریس و آموزش برای نگهداری تبلت، موبایل و لب تاب جهت ارائه آسان تر در کلاس های حضوری و مجازی مورد استفاده قرار میگیرند.

در هنگام سرگرمی به عنوان نگهدارنده لب تاب جهت بازی و تماشای فیلم مورد استفاده قرار میگیرند.

مقالات مرتبط

انواع نگهدارنده کتاب فانتزی

کاربرد نگهدارنده کتاب

خرید نگهدارنده کتاب

انواع نگهدارنده کتاب فلزی

بازدید : 63
چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 زمان : 14:17

آموزشی

انواع نگهدارنده کتاب فانتزی | 10 مدل غشگیر فانتزی

انواع نگهدارنده کتاب فانتزی

18

دی

برای افرادی که به دنبال داشتن دکوری زیبا تر و امروزی برای کتاب هایشان هستند، استفاده از نگهدارنده کتاب و یا غشگیر میتواند بهترین گزینه باشد که در بین طرح ها و رنگ های متعددی که وجود دارد نگهدارنده کتاب فانتزی یک انتخاب خوب و هوشمندانه است.

ساختار نگهدارنده های کتاب بسیار ساده بوده و فضای کمی را اشغال میکنند اما کارایی بسیار بالایی داشته و میتواند شما را در چیدمان بهتر کتاب ها یاری نماید.

اگر از هیچ کدام از نگهدارنده های کتابی که تا به حال دیده اید خوشتان نیامده است جای هیچ نگرانی نیست چرا که تنوع طرح و رنگ نگهدارنده های کتاب بسیار زیاد است و فروشگاه نیتامتال بیش از 10 ها مدل نگهدارنده کتاب فانتزی دارد که میتواند پاسخ گوی هر سلیقه ای باشد.

در این مقاله قصد داریم انواع نگهدارنده های کتاب فانتزی را مورد بررسی قرار داده و 10 مدل از بهترین نگهدارنده های کتاب را به شما معرفی نماییم، اگر برای سروسامان دادن به چیدمان کتاب هایتان به دنبال یک ایده شیک و زیبا هستید ما را تا انتها این مقاله همراهی کنید.

انواع نگهدارنده کتاب فانتزی | 10 مدل غشگیر فانتزی

انواع نگهدارنده کتاب فانتزی | 10 مدل غشگیر فانتزی

کتاب های منظم تر با غشگیر های فانتزی

هر کس در هر سن و جایگاه اجتمایی که باشد حتما دارای چند کتاب است که ممکن است با توجه به نبود کتابخانه در منزل چیدمان کتاب ها و یا دسترسی به آنها برایشان دشوار باشد ، نگهدارنده کتاب فانتزی برای تمامی افراد از دانش آموز گرفته تا کودکان و بزرگسالان یک ایده عالی است و میتواند نظم و زیبایی را برای فضای اتاقشان به همراه داشته باشد.

نگهدارنده های کتاب مانع از سر خوردن کتاب ها در قفسه و یا کتابخانه میشوند و همچنین استفاده از نگهدارنده های کتاب فانتزی مطابق با سلیقه و دکوراسیون اتاقتان میتواند موجب جذابیت بیشتر قفسه های کتابخانه تان شود.

پیدا کردن کتاب مورد نظر از بین سایر کتاب ها یکی از دغدغه های افراد است به ویژه اگر تعداد کتاب هایشان زیاد باشد و وقت کافی برای مرتب کردن آنها نداشته یاشند، که این افراد بهتر است از نگهدارنده ها برای مرتب کردن کتابهایشان استفاده کنند.

با به کارگیری نگهدارنده کتاب فانتزی، تمامی کتاب ها به صورت مرتب و یکدست جلو روی شما قرار میگیرند و میتوانید دسترسی بهتری به آنها داشته باشید ، در منطجه پیدا کردن کتاب مورد نظر با سرعت بیشتری خواهد بود.

یکی از انواع نگهدارنده کتاب فلزی ، نگهدارنده های دیواری هستند که میتوانید از آنها به عنوان یک شلف روی دیوار استفاده کرده و کتاب ها را روی آن قرار دهید، به خصوص اگر فضای کمی دارید، نگهدارنده کتاب دیواری فلزی یک انتخاب عالی برایتان خواهد بود.

نگهدارنده های کتاب دیواری یا همان شلف های دیواری از جمله بهترین و کارآمد ترین نگهدارنده های کتاب فانتزی هستند که میتوان برای چیدمان کتاب بر روی دیواز از آنها استفاده نمود.

طرح های نگهدارنده کتاب

برای ساخت نگهدارنده های کتاب از مواد اولیه های مختلفی استفاده میشود که چوب و فلز از جمله کاربردی ترین و پرمصرف ترین آنهاست، نیتامتال بیشتر از فلز برای طراحی نگهدارنده ها استفاده میکند که با توجه به این که شکل پذیری بالایی دارند میتوان طرح های متعددی بر روی آن ها پیاده سازی کرد.

برای افرادی که به دنبال طرح های فانتزی برای نگهدارنده کتاب هستند، بهتر است تا از نگهدارنده های فلزی استفاده کنند چرا که تنوع طرح ها در آن بسیار زیاد است.

طرح های نگهدارنده کتاب

طرح های نگهدارنده کتاب

10 مدل غشگیر فانتزی پرفروش

نگهدارنده های فانتزی تولید شده توسط نیتا متال که جنس آنها فلزی است از کیفیت و دوام بسیار زیادی برخوردار هستند که که در ادامه 10 طرح پر فروش آن را آوردهایم برای خرید هر کدام از مدل ها تنها کافیست وارد فروشگاه نیتامتال شده و خرید خود را ثبت نمایید.

نگهدارنده کتاب طرح مستر

نوع نصب : رومیزی
جنس : فلزی
رنگ: مشکی

نگهدارنده کتاب طرح فرشته نجات

نوع نصب : دیواری
جنس : فلزی
رنگ: مشکی

نگهدارنده کتاب طرح پرنده

نوع نصب : رومیزی
جنس : فلزی
رنگ: مشکی

نگهدارنده کتاب طرح سوپر من

نوع نصب : رومیزی
جنس : فلزی
رنگ: مشکی

نگهدارنده رومیزی طرح مینیمال

نوع نصب : رومیزی
جنس : فلزی
رنگ: مشکی

نگهدارنده کتاب طرح گربه پاپیون دار

نوع نصب : رومیزی
جنس : فلزی
رنگ: مشکی و سفید

نگهدارنده کتاب طرح گوزن

نوع نصب : رومیزی
جنس : فلزی
رنگ: مشکی و سفید

نگهدارنده کتاب طرح برج ایفل

نوع نصب : رومیزی
جنس : فلزی
رنگ: مشکی و سفید

نگهدارنده کتاب طرح چراغ

نوع نصب : رومیزی
جنس : فلزی
رنگ: مشکی

نگهدارنده کتاب طرح با من بیا

نوع نصب : رومیزی
جنس : فلزی
رنگ: مشکی

این 10 مدل از جمله پر فروش ترین نگهدارنده های کتاب با طرح های فانتزی در نیتا متال هستند اما تنوع این نوع از نگهدارنده ها بسیار زیاد است و با ورود به قسمت فروشگاه میتوانید سایر مدل ها را همراه با جزییات بیشتر مشاهده نمایید.

مقالات مرتبط با انواع نگهدارنده کتاب فانتزی

انواع نگهدارنده کتاب فلزی

خرید نگهدارنده کتاب

کاربرد نگه دارنده کتاب

پایه نگهدارنده کتاب

بازدید : 175
چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 زمان : 14:15

آموزشی

خرید نگهدارنده کتاب |خرید اینترنتی نگهدارنده کتاب

خرید نگهدارنده کتاب

13

دی

اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچکس پوشیده نیست و هر کس نیاز دارد تا روزانه مدت زمان مشخصی را بنا بر شرایط کاری و تحصیلی خود به مطالعه بپردازد، خرید نگهدارنده کتاب با کیفیت و مناسب میتواند علاوه بر ایجاد نظم در کتابخانه شما، موجب جلوگیری از خستگی افراد در حین کتابخوانی شود .

برای دانش آموزان و دانشجویان داشتن نگهدارنده های کتاب مخصوص مطالعه و همچنین نگهدارنده های کتاب رومیزی لازم و ضروری است .

فروشگاه نیتا متال در زمینه طراحی و تولید انواع نگهدارنده های کتاب فلزی ، فانتری و مینیمال به صورت تخصصی فعالیت دارد و میتوانید برای خرید نگهدارنده کتاب مناسب خود فروشگاه نیتا متال را انتخاب نمایید تا علاوه بر تنوع بالای محصولات از قیمت مناسب و کیفیت عالی انواع نگهدارنده کتاب بهره مند شوید.

خرید نگهدارنده کتاب |خرید اینترنتی نگهدارنده کتاب

خرید نگهدارنده کتاب |خرید اینترنتی نگهدارنده کتاب

خرید بهترین نگهدارنده کتاب

تنوع بالای نگهدارنده های کتاب موجب شده تا افراد در هنگام خرید نگهدارنده کتاب دچار تردید و سردرگمی شوند، اما ما در این مقاله با معرفی چندین مدل از بهترین نگهدارنده های کتاب به شما کمک خواهیم کرد تا یک نگهدارنده کتاب عالی و کاربردی را با قیمت مناسب خریداری نماید.

برای خرید نگهدارنده کتاب قبل از هر چیز لازم است بدانید که نگهدارنده های کتاب از نظر نوع کاربری شان به دو دسته تقسیم میشوند:

  • نگهدارنده های کتاب برای نظم بخشیدن به چیدمان کتاب ها
  • نگهدارنده های کتاب برای راحتی و سهولت در مطالعه کتاب

ویژگی های بهترین نگهدارنده کتاب

بهترین نگهدارنده کتاب باید دارای ویژگی هایی از جمله دوام و کیفیت مناسب باشد به گونه ای که بتوان از آن برای هر کتابی با هر تعداد صفحات استفاده نمود و دچار خرابی یا شکستگی نشود.

علاوه بر دوام و کیفیت، طراحی نگهدارنده کتاب باید زیبا و چشم نواز باشد و به گونه ای باشد که فضای کمی را اشغال کند، به خصوص در نگهدارنده های کتاب رومیزی که برای نظم بخشیدن به چیدمان کتاب ها مورد استفاده قرار میگیرند، زیبایی در طراحی بسیار مهم است و میتوان از آنها به عنوان یک دکوری برای زیبا کردن فضای اتاق و کتاب خانه استفاده نمود.

گروه تولیدی نیتا متال با تلفیق هنر و صنعت و همچنین بهره گیری از ایده و خلاقیت و مواد اولیه مرغوب، بهترین و با کیفیت ترین نگهدارنده های کتاب را به بازار عرضه کرده است و تنوع محصولات آن بسیار زیاد است و میتواند پاسخ گوی سلیقه تمامی افراد باشد.

خرید بهترین نگهدارنده کتاب

خرید بهترین نگهدارنده کتاب

نکات خرید نگهدارنده کتاب

اگر قصد خرید نگهدارنده برای کتاب هایتان را دارید، لازم است که چند نکته را مد نظرتان قرار دهید.

قیمت نگهدارنده کتاب : قیمت انواع مختلف نگهدارنده های کتاب با توجه به مدل و متریالی که در ساخت آن به کار رفته است متغیر می باشد اما خبر خوش این است که در فروشگاه نیتامتال هرکس با هر بودجه ای که داشته باشد میتواند یک نگهدارنده خوب و کاربری را خریداری نماید چرا که تنوع محصولات از نظر طراحی و جنس نگهدارنده ها بسیار زیاد است.

جنس نگهدارنده کتاب :جنس نگهدارنده های کتاب با توجه به متریالی که سازنده برای ساخت آنها استفاده میکند ، متفاوت است، اما عموما از چوب و فلز و یا تلفیقی از چوب و فلز برای ساخت نگهدارنده های کتاب استفاده میشود.

جنس نگهدارنده کتاب از کلیدی ترین مواردی است که برای خرید نگهدارنده کتاب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، نگهدارنده های فلزی از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و در نتیجه کارایی و دوام بیشتری خواهند داشت.

خرید از فروشگاه معتبر:یکی دیگر از مواردی که برای خرید نگهدارنده و یا غشگیر کتاب باید مد نظر قرارد دهید این است که از یک فروشگاه معتبر و تخصصی خرید کنید که مزیت آن این است که خیالتان از جنس ، کیفیت و قیمت محصول خریداری شده راحت خواهد بود، نیتا متال برترین و تخصصی ترین فروشگاه در زمینه فروش لوازم دکوری و به ویژه نگهدارنده کتاب است که میتوانید با خیال آسوده از آن خرید نمایید.

نکات خرید نگهدارنده کتاب

نکات خرید نگهدارنده کتاب

معرفی 5 مدل نگهدارنده کتاب پر فروش

نگهدارنده کتاب طرح نقاب مشکی

جنس : فلز مقاوم (آهن)

رنگ : رنگ مشکی استاتیک پودری کوره ای ضد زنگ و قابل شست وشو

دارای : پایه های ضدخش و ضد لغزش

طول: 19.5 سانتی متر

عرض: 11 سانتی متر

ارتفاع: 18 سانتی متر

نگهدارنده کتاب طرح گوزن

جنس : فلز مقاوم (آهن)

رنگ : رنگ مشکی استاتیک پودری کوره ای ضد زنگ و قابل شست وشو

دارای : پایه های ضدخش و ضد لغزش

طول 12سانتیمتر

عرض: 12 سانتیمتر

ارتفاع: 22سانتیمتر

نگهدارنده کتاب طرح گربه پاپیونی

جنس : فلز مقاوم (آهن)

رنگ : رنگ مشکی استاتیک پودری کوره ای ضد زنگ و قابل شست وشو

دارای : پایه های ضدخش و ضد لغزش

طول: 12سانتی متر

عرض: 9سانتی متر

ارتفاع: 23سانتی متر

نگهدارنده کتاب طرح فرشته دیواری

جنس : فلز مقاوم (آهن)

رنگ : رنگ مشکی استاتیک پودری کوره ای ضد زنگ و قابل شست وشو

مناسب برای : نصب بر روی دیوار

طول : 13 سانتیمتر

عرض: 12 سانتی متر

ارتفاع: 18 سانتی متر

نگهدارنده کتاب طرح گربه

جنس : فلز مقاوم (آهن)

رنگ : رنگ مشکی استاتیک پودری کوره ای ضد زنگ و قابل شست وشو

مناسب برای : چیدمان کتاب روی میز

طول: 11سانتی متر

عرض: 12سانتی متر

ارتفاع: 18سانتی متر

نحوه خرید نگهدانده کتاب

برای خرید نگهدارنده کتاب دو راه پیش روی افراد قرار دارد، خرید حضوری و خرید اینترنتی، برای خرید حضوری میتوانید به کتاب فروشی ها و یا لوازم تحریری های نزدیک خود مراجعه کرده و محصول مورد نظر را خریداری نمایید، اما پیشنهاد ما به شما این است که راه دوم یعنی خرید اینترنتی نگهدارنده کتاب را انتخاب نمایید.

نحوه خرید نگهدانده کتاب

نحوه خرید نگهدانده کتاب

خرید اینترنتی نگهدارنده کتاب

جهت خرید اینترنتی نگهدارنده کتاب میتوانید به فروشگاه نیتا متال مراجعه نمایید و مدل های مختلف نگهدارنده کتاب را به صورت آنلاین مشاهده نمایید و مطابق سلیقه تان خرید نمایید، همچنین میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را در یک خرید آسان و بی درد سر راهنمایی کنند.

فروشگاه نیتا متال تمامی مجوز های لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیک را دارا می باشد و دارای درگاه پرداخت اینترنتی است، برای ارسال سفارش ها از روش های ارسال متفاوتی استفاده میشود تا در سریع ترین زمان ممکن محصول خریداری شده را به دستتان برسانیم.

مقالات مرتبط با خرید نگهدارنده کتاب

کاربرد نگه دارنده کتاب

انواع نگهدارنده کتاب فلزی

انواع نگهدارنده کتاب فانتزی

پایه نگهدارنده کتاب

بازدید : 69
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 زمان : 13:51

آموزشی

انواع نگهدارنده کتاب فلزی | 10 مدل غشگیر فلزی

نگهدارنده کتاب فلزی

16
دی

نگهدارنده و یا غشگیر کتاب یک وسیله کاربردی و دکوراتیو است که جهت نظم بخشیدن به چیدمان کتاب ها در کتابخانه و یا روی میز به کار گرفته میشود و انواع نگهدارنده کتاب فلزی کی از پر طرفدار ترین نوع نگهدارنده های کتاب است چرا که تنوع بالایی دارد .

نگهدارنده های کتاب برای افراد باسلیقه که به دنبال زیبایی هر چه بیشتر اتاق و میز مطالعه شان هستند یک انتخاب عالی و ایده آل خواهد بود و میتواند زیبایی آن را چند برابر کرده و جلوه بیشتری به کتابها بدهد.

تنوع انواع مختلف نگهدارنده های کتاب بسیار زیاد است به گونه ای که هر کس و با هر سلیقه ای میتواند متناسب با چیدمان اتاقش یکی از انواع نگهدارنده های کتاب را خریداری نماید.

تنوع نگهدارنده های کتاب بیشتر در رنگ و طرح و جنس آنها است که در ادامه به بررسی چند مدل از بهترین و پرفروش ترین نگهدارنده های کتاب فلزی خواهیم پرداخت، اگر شما هم تعداد زیادی کتاب دارید که به دلیل کمبود جا و یا نداشتن قفسه و کمد مجبور به انبار کردن آنها شده اید با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

انواع نگهدارنده کتاب فلزی| 10 مدل غشگیر فلزیانواع نگهدارنده کتاب فلزی| 10 مدل غشگیر فلزی

چرا باید نگهدارنده کتاب داشته باشیم؟

نظم در چیدمان لوازم تحریر و از جمله کتاب ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تفاوتی ندارد دانش جو و یا دانش آموز هستید و تعداد زیادی کتاب درسی دارید و یا جزو آندسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به کتابخوانی دارند و یا حتی از کتاب های دکوراتیو برای دیزاین منزلتان استفاده میکنید، در هر صورت داشتن یکی از انواع نظم دهنده های فلزی میتواند یک ایده خوب برای شما باشد.

حتی اگر برای کتاب هایتان کتابخانه و قفسه تهیه کرده باشید، لیز خوردن و سر خوردن کتاب ها میتواند برایتان ناراحت کننده باشد که با استفاده از یک نگهدارنده کتاب شیک میتوانید این مشکل را برطرف کرده و جلوه بیشتری به قفسه کتاب هایتان بدهید.

استفاده از نگهدارنده های کتاب میتواند به شما در سریع تر پیدا کردن کتاب مورد نظرتان کمک کند چراکه همیشه کتاب ها با نظم جلوی رویتان قرار گرفته است و نیاز نیست چندین قفسه و کشو را به دنبال آن بگردید.

یکی از انواع نگهدارنده کتاب فلزی ، نگهدارنده های دیواری هستند که میتوانید از آنها به عنوان یک شلف روی دیوار استفاده کرده و کتاب ها را روی آن قرار دهید، به خصوص اگر فضای کمی دارید، نگهدارنده کتاب دیواری فلزی یک انتخاب عالی برایتان خواهد بود.

جنس نگهدارنده کتاب

نگهدارنده های کتاب با جنس های متفاوتی تولید شده اند:

فلز

چوب

پلاستیک

از عمده متریالی هستند که برای ساخت انواع مختلف نگهدارنده کتاب مورد استفاده قرار میگیرند.

جنس نگهدارنده کتاب ارتباط مستقیمی با کیفیت و دوام آن دارد، نگهدارنده های فلزی از بهترین نگهدارنده های موجود در بازار هستند که علاوه بر استحکام و دوام بالا تنوع طرح های زیادی دارند.

جنس نگهدارنده کتابجنس نگهدارنده کتاب

10 مدل غشگیر فلزی پرفروش

نگهدارنده های فلزی تولید شده توسط نیتا متال در 2 رنگ مشکی و سفید عرضه شده اند که در ادامه 10 طرح پر فروش آن را آوردهایم برای خرید هر کدام از مدل ها تنها کافیست وارد فروشگاه نیتامتال شده و خرید خود را ثبت نمایید.

  1. نگهدارنده رومیزی فلزی کتاب طرح پرنده
  2. نگهدارنده دیواری فلزی کتاب طرح فرشته نجات
  3. نگهدارنده رومیزی فلزی کتاب طرح مستر
  4. نگهدارنده رومیزی فلزی کتاب طرح با من بیا
  5. نگهدارنده رومیزی فلزی کتاب طرح زرافه
  6. نگهدارنده رومیزی فلزی کتاب طرح گربه پاپیون دار
  7. نگهدارنده رومیزی فلزی کتاب طرح گوزن
  8. نگهدارنده رومیزی فلزی کتاب طرح برج ایفل
  9. نگهدارنده رومیزی فلزی کتاب طرح چراغ
  10. نگهدارنده رومیزی فلزی کتاب طرح سوپر من

این 10 مدل از جمله پر فروش ترین نگهدارنده های کتاب فلزی در نیتا متال هستند اما تنوع این جنس از نگهدارنده ها بسیار زیاد است و با ورود به قسمت فروشگاه میتوانید سایر مدل ها را همراه با جزییات بیشتر مشاهده نمایید.

مقالات مرتبط با انواع نگهدارنده کتاب فلزی

خرید نگهدارنده کتاب

کاربرد نگه دارنده کتاب

انواع نگهدارنده کتاب فانتزی

پایه نگهدارنده کتاب

بازدید : 76
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 زمان : 13:49

آموزشی

کاربرد نگه دارنده کتاب | معرفی 10 مدل نگهدارنده کتاب کاربردی

کاربرد نگهدارنده کتاب

11
دی

نگهدارنده کتاب یک وسیله عالی و کاربردی برای افرادیست که به نوعی با انواع کتاب سروکار دارند و به فکر نظم بخشیدن و مرتب کردن آنها هستند، در این مقاله قصد داریم شما را را انواع نگهدارنده کتاب و هچنین کاربرد نگهدارنده کتاب آشنا کنیم، همچنین چند مدل از بهترین و کاربردی ترین نگهدارنده های کتاب را که در فروشگاه نیتا متال موجود می باشند به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

کاربرد نگه دارنده کتاب | معرفی 10 مدل نگهدارنده کتاب کاربردی

کاربرد نگه دارنده کتاب | معرفی 10 مدل نگهدارنده کتاب کاربردی

نگهدارنده کتاب چیست؟

نگهدارنده کتاب همانطور که از نامش پیداست برای نگه داشتن کتاب در شرایط مختلف مورد استفاده قرار میگیرد که با دو هدف کلی در انواع مختلف طراحی و تولید شده اند.

عمده ترین کاربرد نگهدارنده کتاب ها برای نظم بخشیدن به چیدمان کتاب و همچنین مطالعه راحتر و دلنشین تر کتاب ها است.

آن دسته از نگهدارنده های کتاب که برای نظم بخشیدن به چیدمان کتاب ها هستند بیشتر جنبه تزینی و دکوراتیو بودن را دارند و تنوع طرح های آن ها بسیار زیاد است به گونه ای که میتواند به تمامی سلیقه ها پاسخ دهد و جنس آن ممکن است به صورت چوبی و یا فلزی باشد.

نگهدارنده های کتابی که برای مطالعه هستند با این هدف طراحی شده اند که افراد در هر حالتی که هستند بیشترین لذت را از مطالعه کردن ببرند بدون این که خسته شده یا قوز کنند.

در ادامه انواع مختلف نگهدارنده کتاب را به صورت جزیی تر به شما معرفی خواهیم کرد و کاربرد هرکدام را به شما خواهیم گفت.

نگهدارنده کتاب چیست؟

نگهدارنده کتاب چیست؟

کاربرد انواع نگهدارنده کتاب

انواع نگهدارنده کتاب با توجه به نوع کاربری شان به سه دسته تقسیم بندی میشوند، نگهدارنده های کتاب رومیزی، نگهدارنده های کتاب کتابخانه،نگهدارنده های کتاب برای مطالعه.

نگهدارنده کتاب رومیزی

امروزه به دلیل کمبود فضا در آپارتمان ها ممکن است کمتر کسی از کتابخانه برای قرار دادن کتاب ها در آن استفاده نماید، پیشنهاد نیتا متال برای افرادی که به دنبال راهکار برای چیدمان منظم کتاب هایشان بر روی میز و با حتی شلف های دیواری و هر سطح مسطح دیگری هستند، استفاده از نگهدارنده های کتاب رومیزی است که با قرار گیری در دو طرف کتاب ها باعث میشوند تا همیشه صاف و منظم باقی بمانند.

نگهدارنده های رومیزی از تنوع بالایی در طرح برخوردار هستند که استفاده از طرح های فانتزی آن میتواند زیبایی خیره کننده ای به فضال اتاق شما بدهد.

جنس نگهدارنده های کتاب رومیزی می تواند فلزی و یا چوبی باشد.

نگهدارنده کتاب رومیزی

نگهدارنده کتاب رومیزی

نگهدارنده کتاب مناسب کتابخانه

یکی از مشکلاتی که در هنگام چیدمان کتاب ها در قفسه های کتابخانه وجود دارد این است که کتاب ها لیز میخورند و نظم چیدمان آنها بهم می خورد، استفاده از نگهدارنده های کتاب برای کتابخانه میتواند راه حل خوب و هوشمندانه ای برای حل این مشکل باشد.

نگهدارنده های کتابخانه را ممکن است تحت عنوان غشگیر هم بشناسید که همانطور که از نام آنها پیداست برای جلوگیری از پخش شدن کتاب ها در قفسه کتابخانه مناسب می باشند.

نگه دارنده های کتاب مناسب کتابخانه کانند نگهدارنده های رومیزی تنوع زیادی در طرح و مدل دارند که میتوانید هر کدام را بنا به سلیقه تان خریداری نمایید.

نگهدارنده کتاب مناسب کتابخانه

نگهدارنده کتاب مناسب کتابخانه

نگهدارنده کتاب برای مطالعه

حالت نشستن افراد در هنگام مطالعه بسیار مهم است، بیشتر افراد برای آنکه دید و تسلط بیشتری بر روی کتاب داشته باشند مجبور به خم شدن و قوز کردن هستند که این اصلا کار درستی نیست، برخی نیز کتاب را در دست میگیرند که این میتواند موجب خستگی دست افراد شود به ویژه برای افرادی که طولانی مدت مطالعه میکنند.

استفاده از یک نگهدارنده کتاب مناسب برای مطالعه میتواند موجب راحتی بیشتر برای افراد شود ، در واقع نگهدارنده های کتابی که برای مطالعه مورد استفاده قرار میکیند مانند یک رحل عمل میکند تا بتوان با تسلط بیشتری مطالعه کرد.

بهترین نگهدارنده کتاب

تا اینجا با انواع نگهدارنده های کتاب آشنا شدید اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که بهترین نوع نگهدارنده کتاب کدام است؟ در پاسخ به شما باید بگوییم که بهترین نوع نگهدارنده کتاب باید متناسب با نوع کاربری شما انتخاب شود.

اگر تنها برای داشتن یک چیدمان زیبا و مرتب و یا طراحی دکور به دنبال بهترین نگهدارنده کتاب هستید بهترین انتخاب برای شما نگهدارنده های رومیزی و نگه دارنده های کتابخانه ای ( غشگیر ) ها هستند که چند مدل از بهترین آنها در سایت نیتا متال موجود می باشد.

  1. نگهدارنده کتاب طرح سوپرمن
  2. نگهدارنده کتاب طرح بامن بیا
  3. نگهدارنده کتاب طرح آدمک
  4. نگهدارنده کتاب طرح فرشته
  5. نگهدارنده کتاب طرح بالرین
  6. نگهدارنده کتاب طرح گربه
  7. نگهدارنده کتاب طرح دوچرخه
  8. نگهدارنده کتاب طرح نقاب (مشکی)
  9. نگهدارنده کتاب طرح زبانه دار
  10. نگهدارنده کتاب طرح مستر

محصولات نامبرده شده تنها بخشی از نگهدارنده های کتاب نیتا متال هستند که برای مشاهده محصولات بیشتر میتوانید به فروشگاه نیتا متال مراجعه نمایید.

برای افرادی که مدت زمان طولانی مشغول مطالعه هستند و یا در هنگام مطالعه احساس گردن درد و یا کمر درد دارند، بهترین انتخاب خرید نگهدارنده کتاب مطالعه است.

بهترین نگهدارنده کتاب

بهترین نگهدارنده کتاب

خرید نگهدارنده کتاب کاربردی

خرید نگهدارنده کتاب از فروشگاه نیتا متال به ساده ترین شکل ممکن است و تنها کافیست طرح مورد نظر خود را از بین صد ها طرح موجود در فروشگاه انتخاب نمایید و به سبد خرید خود اضافه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

فروشگاه نیتامتال در زمینه طراحی و تولید انواع نگهدارنده کتاب و غشگیر کتاب و همچنین سایر لوازم دکوراتیو فلزی فعالیت دارد که با هدف جلب رضایت مشتریان خود اقدام به فروش اینترنتی محصولاتش کرده است.

مقالات مرتبط با کاربرد نگه دارنده کتاب

خرید نگهدارنده کتاب

انواع نگهدارنده کتاب فلزی

انواع نگهدارنده کتاب فانتزی

پایه نگهدارنده کتاب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 167
  • بازدید کلی : 868
  • کدهای اختصاصی